[Advcomparch] Πρόβλημα στην εγκατάσταση binutils

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Jun 13 20:00:43 EEST 2008

Καλησπέρα,

Ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορεί να κάνει fail το build στην γραμμή 3
του build-1-binutils (σύμφωνα με το output που μας έστειλες αποτυγχάνει
η εντολή source ./build-common) είναι ότι δεν υπάρχει στο folder μέσα
στο οποίο βρίσκεσαι  το build-common. Η αλλαγή που κάνεις στη γραμμή 11
φαίνεται να βοηθάει γιατί απλά αντικαθιστάς τα definitions που κάνει το
build-common. Κάτι που δείχνει ξανά πως εκεί που εκτελείς το
build-1-binutils δεν υπάρχει το build-common.

Μήπως όταν άλλαξες τα paths άλλαξες και το όνομα του αρχείου κατά λάθος;
Mήπως δεν καλείς το build-1-binutils μέσα από το build-mipseb-linux folder;

Θα πρότεινα να ακολουθήσεις ακριβώς τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στο
site του μαθήματος. Τη διαδικασία την έχουμε δοκιμάσει αρκετές φορές σε
διάφορα μηχανήματα (Linux πάντα) και τρέχει σωστά. Απαιτούνται μόνο 3
αλλαγές στο build-common:

-- GNUSRC
-- PREFIX
-- uname -m

Τέλος, η εκτέλεση των scripts γίνεται μέσα στο build-mipseb-linux folder
όπου υπάρχουν όλα τα απαιτούμενα scripts.

Kωστής