[Advcomparch] Πρόβλημα στην Ργκατάσταση των sescutils

Periklis Vasileiou el03164 at mail.ntua.gr
Fri Jun 13 19:22:54 EEST 2008

Καλησπέρα.

Όταν προσπαθώ να εκτελέσω την εντολή ./build-1-binutils εμφανίζονται τα εξής:
/build-1-binutils: 3: source: not found
/build-1-binutils: 12: /binutils/configure: not found
/build-1-binutils: 13: all: not found

Όμως έχω ήδη τροποποιήσει το αρχείο /build-common, γράφοντας τα σωστά paths.

Μάλιστα όταν άλλαξα την 11η γραμμή του build-1-buildutils από
$GNUSRC/$BINUTILS/configure σε
/home/peri/sesc-sim/sescutils/src/binutils/configure η εντολή εκτελέστηκε
μερικώς (προφανώς πλέον βρίσκει το src).

Τί μπορεί να φταίει;

Μήπως χρειάζεται κάποιος ειδικός χαρακτήρας (ή κάτι τέτοιο) προκειμένου το
$GNUSRC (π.χ.) να μεταφράζεται σωστά στο πραγματικό path? (μπορεί να είναι
τελείως άκυρο αυτό που λέω απλά μου πέρασε από το μυαλό)

Ευχαριστώ.