[Distrib] Συμπερίληψη αποτελεσμάτων 3ου πειράματος στην αναφορά

Katerina Doka katerina at cslab.ece.ntua.gr
Sun Mar 21 21:52:13 EET 2021

Δε χρειάζεται να μας στείλετε τις απαντήσεις, στην εκφώνηση εννοούμε να
loggάρετε τις απαντήσεις ώστε να μπορείτε μετά να μας γράψετε στην αναφορά
κάποιο σχόλιο σχετικά με το freshness των απαντήσεων για κάθε τύπο
consistency.

Στις Παρ, 19 Μαρ 2021 στις 9:20 μ.μ., ο/η Ευσταθία Σταθά <
fay.statha at gmail.com> έγραψε: