[Distrib] Απορίες σχετικά με Cli και πειράματα

Katerina Doka katerina at cslab.ece.ntua.gr
Sat Mar 13 09:53:37 EET 2021

Καλημέρα,

σου απαντώ in line.

Στις Σάβ, 13 Μαρ 2021 στις 7:27 π.μ., ο/η Ευσταθία Σταθά <
fay.statha at gmail.com> έγραψε:

> Καλημέρα, καθώς υλοποιώ το cli για το project μου έχουν γεννηθεί κάποιες
> απορίες που θα προσπαθήσω να συνοψίσω παρακάτω:
>

>    1. Στο σενάριο που έχουμε ένα cli για όλους τους κόμβους είναι
>    αποδεκτό το να περνάμε ως παράμετρο και το ip του node στον οποίο θέλουμε
>    να κάνουμε το εκάστοτε αίτημα; Για παράδειγμα, στο insert εκτός από key και
>    value να δίνουμε και την ip του κόμβου από την οποία θέλουμε να ξεκινήσει.

To ip θα είναι μάλλον λίγο δύσχρηστο στην εξέταση, ίσως καλύτερα να δίνεις
το id.

>    1. Στην περίπτωση που δεν δοθεί έχω υλοποιήσει μια τυχαία επιλογή
>    κάποιου από τους ενεργούς κόμβους, οπότε κατ' επέκταση ήθελα να ρωτήσω και
>    γι' αυτό αν είναι εντάξει.
>
> ok

>    1. Σε επέκταση της προηγούμενης απορίας, υλοποιώντας το cli κατ' αυτόν
>    τον τρόπο τόσο το depart όσο και το insert είναι απαραίτητο να δέχονται ip
>    ως παράμετρο. Άρα αν αυτό δεν είναι αποδεκτό, μάλλον θα πρέπει να
>    υλοποιηθεί ένα cli σε κάθε κόμβο;
>
> Αυτή ήταν η αρχική ιδέα, αλλά αν έχει την ίδια λειτουργικότητα έτσι δεν
υπάρχει πρόβλημα.

> [...]
>    ενεργούς κόμβους; Δηλαδή, για παράδειγμα να παρέχεται μια έξτρα επιλογή
>    προς το χρήστη από τις αναφερθείσες στην εκφώνηση (έστω get_from_file) η
>    οποία θα παίρνει σαν παράμετρο το path του αρχείου και θα φροντίζει νε
>    εκτελέσει κάθε γραμμή του σαν "ξεχωριστή εντολή" ή έχετε κάποια υλοποίηση
>    στο μυαλό σας;
>
> Ναι, μπορείς να το κάνεις έτσι.

> Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω αν κατά την εξέταση θα συζητήσουμε τη λειτουργία
> της εφαρμογής μας τοπικά, δουλεύοντας με διαφορετικά ports ή αν θα πρέπει

VMs με back up scenario να τρέξουν τοπικά σε διαφορετικά Ports.

--
Katerina Doka, PhD
Senior Researcher, Computing Systems Laboratory