[Distrib] Απορίες σχετικά με την εργασία

el14037 at central.ntua.gr el14037 at central.ntua.gr
Thu Mar 14 06:38:14 EET 2019

Γεια σας!
1. Αν μία συναλλαγή που λαμβάνεται από έναν κόμβο βγαινει άκυρη κατα το validate, την απορρίπτουμε κατευθείαν;
Για παράδειγμα, ο Α στελνει 40 στον Β και ο Β αφού δει αυτήν την συναλλαγή στέλνει πίσω 30 (χρησιμοποιώντας ως utxo την 1η συναλλαγή). Όμως, αν αυτές οι συναλλαγές ληφθούν από έναν 3ο κομβο με λαθος σειρα πχ λογω δικτυου (πρώτα η 2η), απορριπτουμε και τις 2 η καπως το χειριζομαστε για να μην χαθουν;

2. Τι γινεται με τις συναλλαγές που ειχα βαλει στο δικο μου blockchain αλλα δεν υπαρχουν σε ενα καινουργιο που ελαβα; Τις τοποθετω στο transaction pool του κομβου μου (κοιτώντας παραλληλα αν ισχυουν ακομη τα utxo που εχουν) ή τις πετάω; Επισης, μπορουμε να ζητάμε και το transaction pool του κομβου απο το οποιο πηραμε το blockchain (ωστε να συμβαδιζουμε με αυτον και το υπολοιπο δικτυο);