[Distrib] Εισαγωγή client σε group

Katerina Doka katerina at cslab.ece.ntua.gr
Sat Mar 10 19:37:45 EET 2018

Στην περιπτωσή μας ο client ειναι μονο tcp client. Δλδ μπορεί να συνδεθεί με τον tracker αλλά δεν "ακούει" για συνδέσεις από άλλους. Για να ακούει για συνδέσεις από άλλους θα πρεπει να ειναι και tcp server (serversocket στην java). Δεν ξέρω σε τι γλώσσα το υλοποιειτε ή ποια βιβλιοθήκη, ενδεχομένως αυτο που χρησιμοποιείτε να "κρύβει" αυτήν την πολυπλοκότητα. Σε κάθε περίπτωση αν ξέρετε τι κάνετε και γιατί, οποια λύση κι αν υλοποιήσετε ειναι δεκτή.

Κ.

Sent from my iPhone