[Distrib] Project Σειρά αιτημάτων

Nikos Provatas nprov at cslab.ece.ntua.gr
Tue Mar 14 15:39:10 EET 2017

Καλησπέρα,

Είναι ανάλογα το είδος του consistency που έχεις. Αφού το query ακολουθεί το insert στην περίπτωση του:

Linearizability πρέπει να εμφανίσει τη νέα τιμή. Αν το κάνεις πχ με chain θα απαντήσει αυτός με το τελευταίο replica και έτσι θα πάρεις σίγουρα τη νέα τιμή.

Eventual εξαρτάται από το σε ποιον κόμβο θα πέσει το query. Αν είναι κόμβος που έχει αντίγραφο θα απαντήσει έχει δεν έχει ενημερωθεί ακόμα. Οπότε εδώ δεν ξέρεις σίγουρα αν θα πάρεις την παλιά η την νέα τιμή.

Καλή συνέχεια,
Νίκος

⁣Nikos Provatas
PhD Candidate
Computing Systems Laboratory (CSLab)
National Technical University of Athens​Στις 14 Μαρ 2017 ,και ώρα 14:51 ,Nikos Zarifis <nick.zarifis at hotmail.com> έγραψε:

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να ρωτήσω , Έστω στο σύστημα μπουν σύγχρονος 2 queries πχ
insert "The road" ,2
query "The road" .
Και πριν έχουμε την value 1.
Το query τι πρέπει να εμφανίσει; Γιατί στην δικιά μου σκέψη , αν τα
queries ειναι απο διαφορετικό κόμβο δεν μπορούμε να έχουμε αιτιότητα
μεταξύ τους όποτε δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα + είναι θέμα πόσα
hops απέχει το κάθε ένα. Γιατί έτσι πρέπει να αλλάξει όλη η λογική ως
προς τα μηνύματα που μεταδίδονται.
Ευχαριστώ.
Νικος

Distrib mailing list