[Advcomparch] Πρόβλημα στην εκτέλεση του sniper

Manos Vekrakis manosvek at gmail.com
Thu May 21 11:47:09 EEST 2020

Καλημέρα,

Τρέχω σε φυσικό μηχάνημα και η εγκατάσταση ήταν τελείως clean (ακόμα και ο
δίσκος ήταν καινούριος).

Εκτέλεσα τις εντολές, το libstdc++ ήταν το ίδιο με το δικό σας και μετά το
grep μου επέστρεψε τα παρακάτω:

GLIBCXX_3.4
GLIBCXX_3.4.1
GLIBCXX_3.4.2
GLIBCXX_3.4.3
GLIBCXX_3.4.4
GLIBCXX_3.4.5
GLIBCXX_3.4.6
GLIBCXX_3.4.7
GLIBCXX_3.4.8
GLIBCXX_3.4.9
GLIBCXX_3.4.10
GLIBCXX_3.4.11
GLIBCXX_3.4.12
GLIBCXX_3.4.13
GLIBCXX_3.4.14
GLIBCXX_3.4.15
GLIBCXX_3.4.16
GLIBCXX_3.4.17
GLIBCXX_3.4.18
GLIBCXX_3.4.19
GLIBCXX_3.4.20
GLIBCXX_3.4.21
GLIBCXX_3.4.22
GLIBCXX_3.4.23
GLIBCXX_3.4.24
GLIBCXX_3.4.25
GLIBCXX_3.4.26
GLIBCXX_3.4.27
GLIBCXX_3.4.28
GLIBC_2.2.5
GLIBC_2.3
GLIBC_2.14
GLIBC_2.6
GLIBC_2.4
GLIBC_2.18
GLIBC_2.16
GLIBC_2.3.4
GLIBC_2.17
GLIBC_2.3.2
GLIBCXX_DEBUG_MESSAGE_LENGTH

Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο και την προσπάθεια,
Μάνος

Στις Τετ, 20 Μαΐ 2020 στις 11:57 μ.μ., ο/η Dimitrios Siakavaras <
jimsiak at cslab.ece.ntua.gr> έγραψε: