[Advcomparch] Η σημερινή διάλεξη θα γίνει με τηλεδιάσκεψη και χρήση skypeforbusiness

Dionisios N. Pnevmatikatos pnevmati at cslab.ece.ntua.gr
Tue Mar 24 12:50:49 EET 2020

Δυστυχώς  και εγώ έχω πρόβλημα, καθώς έχω και εγώ unix (MacOS). Λογικά
θα τα καταφέρω με την πλατφόρμα Teams, αυτή λειτουργεί σε linux? Η
τελευταία επιλογή είναι το Webex. Αυτό λειτουργεί σίγουρα.

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

-ΔΠ

On 24/03/2020 12:44, Πολύκαρπος Παπασπηλιόπουλος wrote:
> Καλησπέρα σας,
> Προσπάθησα να συνδεθώ δοκιμαστικά στην πλατφόρμα στην οποία προτείνατε
> για τη διεξαγωγή των εξ αποστάσεως μαθημάτων. Καθώς το λογισμικό μου
> είναι Linux, η πλατφόρμα αυτή δεν υποστηρίζεται. Θεωρώ ότι το
> συγκεκριμένο κώλυμα θα παρουσιαστεί σε πολλούς συμφοιτητές μου, διότι
> πληθώρα φοιτητών της σχολής χρησιμοποιεί ως λογισμικό τα Linux.
> Με σκοπό να καταφέρουμε και εμείς να παρακολουθήσουμε τις διαλέξεις
> σας, παρακαλώ να μας συστήσετε κάποια λύση ή άλλη πλατφόρμα
> διεξαγωγής. Εικάζω πως για το λόγο που ανέφερα άλλωστε, οι υπόλοιποι
> [...]

Dionisios Pnevmatikatos, Professor            Computing Systems Laboratory
School of Electrical & Computing Engineering  pnevmati at cslab.ece.ntua.gr
National Technical University of Athens       www.cslab.ece.ntua.gr/~pnevmati
9, Iroon Polytechniou Str.                    Tel: +30 2107723867
GR15780, Athens, Greece                       Fax: +30 2107721292