[Advcomparch] Προφορική Εξέταση Ασκήσεων 3, 4.

Dionisios N. Pnevmatikatos pnevmati at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 23 20:35:34 EEST 2020

Γεια σας,

Οι ερωτήσεις θα αφορούν αποκλειστικά το τι είχατε κάνει στις ασκήσεις.

Ναι, λογικά θα σας ζητήσουμε να μας δείξετε την δουλειά σας με share
screen (για να δούμε κώδικα, scripts, αρχεία). Η θεωρία των ασκήσεων θα
εξεταστεί μόνο στον βαθμό της κατανόησης που απαιτείται για να
απαντηθούν οι ασκήσεις (δηλαδή αν σας ζητείται να προσομοιώσετε ένα
προβλεπτή διακλαδώσεων, αναμενόμενο είναι να ξέρετε τι κάνει, ή για την
4η άσκηση τι είναι T&S, κλπ).

Νομίζω το έχω ξαναπεί, όσοι έκαναν τις ασκήσεις μόνοι τους δεν πρέπει να
ανησυχούν για την εξέταση.

-ΔΠ

On 23/06/2020 20:20, Christos Sirmakezis wrote:
> Καλησπέρα.
> Θα ήθελα αν είναι εύκολο να μας πείτε κάποιες περισσότερες
> λεπτομέρειες με το ύφος της εξέτασης. Πιο συγκεκριμένα αν θα δίνει
> βάσει στη θεωρία των ασκήσεων ή αν θα χρειαστεί να τρέξουμε το sniper
> και τα plots πχ με share screen.
> Να εχουμε κάποιο χρόνο να προετοιμαστουμε μιας και από καποιες
> εργασίες έχει περασει καιρός.
> Ευχαριστώ πολυ
> Χρήστος Συρμακέζης 03115182

Dionisios Pnevmatikatos, Professor            Computing Systems Laboratory
School of Electrical & Computing Engineering  pnevmati at cslab.ece.ntua.gr
National Technical University of Athens       www.cslab.ece.ntua.gr/~pnevmati
9, Iroon Polytechniou Str.                    Tel: +30 2107723867
GR15780, Athens, Greece                       Fax: +30 2107721292