[Advcomparch] Άσκηση 4 | Μη ρεαλιστικά μεγέθη επεξεργαστών και Ενέργειας

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 16 00:59:48 EEST 2020

Καλησπέρα,

πολύ σωστή παρατήρηση. Όντως το 64 δεν είναι ρεαλιστική τιμή για το
dispatch width, όπως λογικά είδατε και στην προηγούμενη άσκηση, και
έχει δοθεί εκ παραδρομής.

Μιας και στο πλαίσιο της εργασίας ζητάμε να συγκρίνετε τις
διαφορετικές εκδόσεις μεταξύ τους, οι οποίες όμως χρησιμοποιούν όλες
τον ίδιο πυρήνα, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα να χρησιμοποιήσετε τα
νούμερα που έχουν προκύψει.

Αν δεν έχετε τρέξει ακόμα τις προσομοιώσεις (ή έχετε το χρόνο να τις
επαναλάβετε), τότε μπορείτε να θέσετε το dispatch width ίσο με 4.

Κ.