[Advcomparch] Πρόβλημα με Facesim

Viken Gezekelian VikenGezekelian at hotmail.com
Mon Apr 13 19:55:57 EEST 2020

Καλησπέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με την λειτουργία του Facesim. Όταν τρέχω τα benchmarks για το facesim δείχνουν να ολοκληρώνονται χωρίς κάποιο error, όμως τα outputs που δημιουργούνται έχουν nan τιμές, άσχετα αν το εκτελώ απο άλλο φάκελο με soft link στο Face Data ή απο τον φάκελο που το περιέχει. Τρέχοντας το benchmark με strace μου εμφανίζει τα παρακάτω error στην αρχή, καθώς και διάφορα errors έπειτα σε διάφορα close() με message Bad File Descriptor(Συγκεκριμένα φαίνεται να κλείνει το ίδιο αρχείο πολλές φορές).

arch_prctl(0x3001 /* ARCH_??? */, 0x7ffd138053d0) = -1 EINVAL (Invalid argument)
access("/etc/ld.so.preload", R_OK) = -1 ENOENT (No such file or directory)

Έχω ήδη δοκιμάσει να απεγκαταστήσω και να ξαναεγκαταστήσω όλα τα προγράμματα(αλλάζοντας και σε παλαιότερο gcc) χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώ Ubuntu 19.10.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.