[Advcomparch] Δυσλειτουργία ferret ERROR: CASS_ERR_PARAMETER

Dimitris Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 13 14:40:52 EEST 2020

Καλησπέρα,

Θα πρέπει να κοιτάτε τα μηνύματα σφάλματος που τυπώνονται κατά το
τρέξιμο μίας εντολής πολύ προσεκτικά και να προσπαθείτε να τα
"αποκωδικοποιήσετε".
Εδώ το μήνυμα σφάλματος σας λέει πως το πρόβλημα είναι στη γραμμή 15 του
run_l1.sh (και όχι στην εκτέλεση του ferret).
Από ότι μπορώ να καταλάβω μάλλον έχετε βάλει σε εκείνη τη γραμμή ένα
C-like σχόλιο της μορφής //32_4_64.
Αυτό για το bash δεν είναι σχόλιο και προσπαθεί να εκτελέσει την εντολή
"//32_4_64" η οποία προφανώς δεν υπάρχει.

Δ.