[Advcomparch] Segmentation Fault κατά την εκτέλεση του facesim

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Sat Apr 4 14:21:24 EEST 2020

Καλησπέρα,

Φαίνεται όντως πως με τη συγκεκριμένη έκδοση του gcc το facesim
αποτυγχάνει να εκτελεστεί και καταλήγει σε segmentation fault.

Το πρόβλημα εμφανίζεται σε μία κλήση της delete για αποδέσμευση μνήμης στη
συνάρτηση Deallocate_Base_Pointer() στο αρχείο
pkgs/apps/facesim/src/Public_Library/Arrays/ARRAY.h γραμμή 105.

Δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω τι ακριβώς φταίει στον κώδικα και πως
μπορεί αυτό να επιλυθεί.

Ωστόσο, για να μην καθυστερείτε με την πρόοδο της άσκησης, αλλά και σε
περίπτωση που δεν βρεθεί τι ακριβώς φταίει στον κώδικα, σε ubuntu 19.10
μπορείτε να εγκαταστήσετε και να χρησιμοποιήσετε τον gcc-7:

$ sudo apt-get update
$ sudo apt-get install gcc-7 g++-7

Στη συνέχεια για να χρησιμοποιηθεί ο gcc-7 και όχι ο gcc-9 για την
μεταγλώττιση των parsec πρέπει να πάτε στις γραμμές 54-56 του αρχείου
config/gcc.bldconf και να αντικαταστήσετε αυτές τις γραμμές με τις
παρακάτω:
export CC="${CC_HOME}/bin/gcc-7"
export CXX="${CC_HOME}/bin/g++-7"
export CPP="${CC_HOME}/bin/cpp-7"

Στη συνέχεια κάντε uninstall και ξανά build τα parsec και τρέξτε εκ νέου
το cslab_create_parsec_workspace.sh.

--
Δημήτρης