[Advcomparch] Απ: Άσκηση1-Πρόβλημα στο αποτέλεσμα των 3 πρώτων benchmarks.

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Fri Apr 3 16:55:11 EEST 2020

Καλησπέρα,

Το πρόβλημα είναι πως τα εκτελέσιμα για τα τρία benchmarks που υπάρχουν
στον φάκελο parsec-workspace/executables δεν περιέχουν τα απαραίτητα hooks
για την επισήμανση των regions of interest (ROI) μέσα στα οποία
ενεργοποιείται η διαδικασία των μετρήσεων από το pintool που σας δίνουμε.

Για την επίλυση του προβλήματος ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

1. Σιγουρέψου ότι στα παρακάτω αρχεία:
pkgs/apps/blackscholes/parsec/gcc-serial.bldconf
pkgs/apps/bodytrack/parsec/gcc-serial.bldconf
pkgs/kernels/canneal/parsec/gcc-serial.bldconf

Υπάρχει μία γραμμή με το παρακάτω:
source ${PARSECDIR}/pkgs/kernels/canneal/parsec/gcc-hooks.bldconf

και όχι αυτό:
source ${PARSECDIR}/pkgs/kernels/canneal/parsec/gcc.bldconf

Αν σε κάποιο αρχείο υπάρχει η το "gcc.bldconf" άλλαξέ το σε
"gcc-hooks.bldconf". Με αυτήν την αλλαγή (η οποία θα έπρεπε να έχει γίνει
όταν εκτελείτε το cslab_parsec_process_benchmarks.sh) ρυθμίζουμε τη
σειριακή έκδοση των parsec να χρησιμοποιεί τα roi hooks.

2. Κάνε uninstall και build ξανά τα τρία benchmarks:
./bin/parsecmgmt -a uninstall -c gcc-serial -p blackscholes bodytrack canneal
./bin/parsecmgmt -a build -c gcc-serial -p blackscholes bodytrack canneal

3. Ξανατρέξε το cslab_parsec_create_workspace.sh ώστε να ενημερωθούν τα
εκτελέσιμα του φακέλου parsec-workspace/executables στην έκδοση που έκανες
τελευταία build.

Δ.