[Advcomparch] Άσκηση1-Πρόβλημα στο αποτέλεσμα των 3 πρώτων benchmarks.

el17408 el17408 at mail.ntua.gr
Thu Apr 2 04:09:43 EEST 2020

Καλησπέρα σας,

    μου εμφανίζεται πρόβλημα στα 3 πρώτα benchmarks (τα άλλα δουλεύουν
κανονικά περιέργως) , όπου οι τιμές που αποθηκεύονται στο αρχείο
my_output.txt ειναι μηδενικές παντού , ούτε μου εμφανίζεται "entering
ROI" στην έξοδο του τερματικού. Έψαξα λίγο το mailing list και είδα εδω
παρόμοιο πρόβλημα
(http://lists.cslab.ece.ntua.gr/pipermail/advcomparch/2016-April/001310.html).
Έτρεξα αυτά που προτάθηκαν, χωρίς επιτυχία. ( Στον φάκελο parsec-3.0 το
cslab_process_parsec_benchmarks.sh  , όπου πέρνω ως αποτέλεσμα για όλα
"Nothing to be done"  και ./bin/parsecmgmt –a build –c gcc-serial –p
blackscholes bodytrack canneal όπου πέρνω σαν απάντηση "package x alread
exists, proceeding). Υπάρχει κάποια πρόταση;

Ευχαριστώ πολύ!