[Advcomparch] tΠαράμετροι Latencies σε cache και TLB

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue Mar 26 12:12:08 EET 2019

Καλημέρα,

στην εκφώνηση διευκρινίζετε ρητά το μοντέλο που πρέπει να ακολουθήσετε.

To αν θα παραμετροποιήσετε τον simulator κατάλληλα ώστε να σας δίνει
τον τελικό αριθμό κύκλων απευθείας ή θα παίρνετε μόνο τα μεγέθη
tlb_misses, L1_accesses κτλ ώστε να υπολογίσετε το σωστό αριθμό κύκλων
χρησιμοποιώντας offline το μοντέλο που δίνουμε, αφήνετε στη δική σας
ευχέρεια.

Αν έχετε ήδη εκτελέσει τα benchmarks, μπορείτε να ακολουθήσετε τη 2η
επιλογή για να έχετε σωστά αποτελέσματα χωρίς να χρειαστεί να
ξανατρέξετε τις εφαρμογές.

Κ.