[Advcomparch] Fwd: [advcomparch] Για την 1η ασκηση

Dimitris Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Thu Mar 8 18:03:30 EET 2018

Καλησπέρα,

Προωθώ το email του συναδέλφου σας στη λίστα σε περίπτωση που και
κάποιος άλλος έχει το ίδιο πρόβλημα με Ubuntu 17.10.1 καθώς όπως
αναφέρεται και στην εκφώνηση της άσκησης η διαδικασία που περιγράφουμε
για την εγκατάσταση των benchmarks και του PIN έχουν δοκιμαστεί σε
Ubuntu 14.04 και Ubuntu 16.04.

Το πρόβλημα με το facesim έχει να κάνει με την έκδοση του gcc (7.2.0)
που παρέχει το Ubuntu 17.10.

--
Δημήτρης