[Advcomparch] Άσκηση4-Απορία για το sim.out

Iasonas Marmanis j.ason_96 at hotmail.com
Sat Jun 30 17:21:00 EEST 2018

Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για την 4η άσκηση, συγκεκριμένα για την 3.1.1:

Αφού έτρεξα όλους τους συνδιασμούς με το sniper, βλέπω από τα αρχεία sim.out πως για όλα τα Cores,
η τιμή Cycles ταυτίζεται (δηλαδή σε κάθε αρχείο ξεχωριστά και τα n πεδία έχουν την ίδια τιμή).
Αυτή η τιμή αφορά τον χρόνο που πήρε στο thread_0 να εκτελεστεί (αφού βλέπω πως μόνο αυτό είναι στην ROI και καταγράφει) ή είναι ο συνολικός χρόνος που χρησιμοποιήθηκε η CPU από όλα τα threads (δηλαδή n * το προηγούμενο, αν έχω n cores) ;

Ρωτάω επειδή παρατηρώ πως με την αύξηση των cores αυτή η τιμή αυξάνεται παραπάνω από γραμμικά (δηλαδή για n threads είναι παραπάνω από n * την τιμή για 1 thread), το οποίο δεν μου φαίνεται λογικό αν η τιμή αφορά τον χρόνο του ενός thread μόνο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.