[Advcomparch] αναγκη παράτασης

Andreas Maggiori andreasr27 at hotmail.com
Tue May 30 18:30:42 EEST 2017

καλησπέρα,

Και εγώ έχω θέμα με το χρόνο. Θεωρώ πως δεν αρκεί. Έχω τέσσερις πυρήνες στο pc μου και άλλους δύο στον οκεανό .Εγω τις προσομοιώσεις τις άρχισα πριν μια βδομάδα περίπου και είμαι στο όριο καθώς μου τρέχει 1 προσομοίωση τη μέρα στο δικό μου υπολογιστή και  1/3  προσομοίωσης στον οκεανό. Παρόλ' αυτά δεν μπορώ να τον έχω τον δικό μου υπολογιστή 24/24 ανοιχτό γιατί έχω αρχίσει να φοβάμαι μην ανατιναχθούν όλα. Επομένως όσο πάει και αυξάνεται ο χρόνος.

ευχαριστώ πολύ,

Ανδρέας