[Advcomparch] Σχετικά με τα pinballs της 3ης άσκησης

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon May 29 18:37:40 EEST 2017

Καλησπέρα,

δε βλέπω κάποιο λάθος στην εντολή.

Στα δικά μας μηχανήματα το κάθε τρέξιμο παίρνει περίπου 30 λεπτά, ενώ
σε αρκετούς συμφοιτητές σας που το συζητήσαμε στο τελευταίο μάθημα
κάθε τρέξιμο παίρνει περίπου 1 ώρα.

Η εκτέλεση στον ~okeanos δεν είναι ενδεικτική (καθώς δε γνωρίζουμε
πόσα άλλα VMs τρέχουν στο ίδιο μηχάνημα και ποιο το load).

Σε κάθε περίπτωση, όντως τα τρεξίματα παίρνουν πολύ ώρα, για αυτό και
τονίσαμε εξαρχής την ανάγκη να ξεκινήσετε άμεσα τις προσομοιώσεις.