[Advcomparch] Εξοικονόμηση χρόνου στις προσομοιώσεις των branch predictors

Σωτήρης Νιάρχος sot.niarchos at gmail.com
Tue Apr 25 19:02:37 EEST 2017

Καλησπέρα! Αφού μελέτησα των κώδικα του pintool για την προσομοίωση των
διάφορων predictors, έχω την αίσθηση πως μπορούμε σε κάθε ερώτημα να
προσομοιάζουμε μόνο τους predictors που θέλουμε. Για παράδειγμα, στο 4.1(i)
μπορούμε να διατηρήσουμε το κομμάτι του κώδικα που αναφέρεται στους
ζητούμενους Nbit predictors και να αφαιρέσουμε (να βάλουμε σε σχόλια) τις
υπόλοιπες δομές (Pentium-M, RAS). Ήθελα να ρωτήσω αν έχω καταλάβει καλά και
πως όντως μία τέτοια στρατηγική για τις προσομοιώσεις δεν επηρεάζει το
αποτέλεσμα, ή αν χάνω κάτι απ' τον τρόπο που λειτουργεί ο κώδικας ή το PIN
και κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε λάθος συμπεράσματα.

Ευχαριστώ πολύ!