[Advcomparch] 7.2 (μεταβολή μετρικών στο χρόνο)

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed Apr 5 14:46:51 EEST 2017

Καλησπέρα,

νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής και προκύπτει από το φαινόμενο
που θέλετε να μελετήσετε.

Υπενθυμίζω ότι ο σκοπός του ερωτήματος αυτού, είναι η πρακτική
επιβεβαίωση όσων συζήτησαμε στο μάθημα σχετικά με τους διάφορους
τρόπους που έχουν προταθεί προκειμένου να χρησιμοποιούνται κομμάτια
της εκτέλεσης αντί για τη συνολική, σε μια προσπαθεια να μειωθεί ο
συνολικός χρόνος της προσομοίωσης.

Κ.