[Advcomparch] 7.2 (μεταβολή μετρικών στο χρόνο)

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed Apr 5 14:43:38 EEST 2017

Καλησπέρα,

όπως έχω εξηγήσει και στο μάθημα, η επιλογή των γραφικών στο κάθε
ερώτημα εναπόκειται αποκλειστικά σε εσάς. Εσείς πρέπει να βρείτε τον
κατάλληλο τρόπο να παρουσιάσετε και να πείσετε για τα συμπεράσματα
σας.

Αντίστοιχα και στα προηγούμενα ερωτήματα δε προκύπτει από πουθενά ότι
πρέπει να έχετε μια γραφική για τις συγκεκριμένες μετρικές. Μπορεί να
μη χρειάζονται όλες ή μπορεί να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε και άλλες
μετρικές (misses, miss rates, etc.)

K.