[Advcomparch] Πρόβλημα με μετταγλώτηση των benchmarks

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Tue Mar 29 00:22:24 EEST 2016

Καλησπέρα,

Το μήνυμα που αναφέρει ο συνάδελφος:

>> [PARSEC] Error: Unknown argument '?a'

έχει να κάνει καθαρά και μόνο με το γεγονός ότι δεν μεταφέρεται σωστά ο
χαρακτήρας "-" με copy paste από το pdf της εκφώνησης.

Από την άλλη, το οτι δουλεύει με "-p netapps" και "-p apps/blackscholes"
μου κάνει εντύπωση. Μπορείς να μου στείλεις την έξοδο που παίρνεις
(attached σε αρχείο καλύτερα) όταν εκτελείς τις 3 παρακάτω εντολές μέσα
από τον φάκελο των parsec:

$ ./bin/parsecmgmt -a build -c gcc-serial -p apps/blackscholes
$ ./bin/parsecmgmt -a build -c gcc-serial -p netapps
$ ./bin/parsecmgmt -a build -c gcc-serial -p blackscholes

Πριν τις εκτελέσεις σιγουρέψου ότι οι χαρακτήρες "-" έχουν μεταφερθεί
σωστά στο τερματικό.

--
Δημήτρης