[Advcomparch] Απορία για τη μελέτη μεταβολής μετρικών απόδοσης στο χρόνο

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Mar 28 18:28:44 EEST 2016

Καλησπέρα,

δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω ακριβώς την ερώτηση.

Σε κάθε περίπτωση, όπως συζητήσαμε και στο μάθημα, οι εφαρμογές είναι
πιθανόν να εμφανίζουν κατά την εκτέλεση τους φάσεις με διαφορετικά
χαρακτηριστικά επίδοσης. Στο πρώτο κομμάτι της άσκησης μελετάτε τις
εφαρμογές από την αρχή ως το τέλος, λαμβάνοντας έτσι το average IPC.
Στο δεύτερο κομμάτι, σας ζητούμε να δείτε τη συμπεριφορά της εφαρμογής
κοιτώντας μικρότερα "παράθυρα" (μήκους 10Μ εντολών).

Σε κάθε "παράθυρο" από αυτά θα λαμβάνετε τα στατιστικά που σας
ενδιαφέρουν και τελικά κοιτώντας όλα τα "παράθυρα" αυτά θα έχετε την
πλήρη εικόνα της εξέλιξης των μετρικών στο χρόνο.