[Advcomparch] Πρόβλημα κατά το make στο φάκελο με το βοηθητικό υλικό

Ada Alevizaki alevizaki.ada at gmail.com
Sat Mar 26 21:04:45 EET 2016

Καλησπέρα σας,

Έχω εκτελέσει όλες τις εντολές μέχρι ακριβώς πριν την έναρξη των
προσομοιώσεων (δηλαδή μέχρι και το παράδειγμα χρήσης του cslab_cache
pintool) και όλα τα παραδείγματα εκτελούνται χωρίς πρόβλημα. Ωστόσο, όταν
βρίσκομαι στο φάκελο:

/path/to/advcomparch-2015-16-ex1-helpcode/pintool

και εκτελώ make, λαμβάνω το εξής μήνυμα:

make: *** No rule to make target `get_source_app.cpp', needed by
`obj-intel64/get_source_app'. Stop.

Πού μπορεί να οφείλεται αυτό; Σημειώνω ότι έχω αλλάξει στο Makefile το
/path/to στο κατάλληλο path για το directory στο οποίο έχω αποθηκεύσει τους
φακέλους.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Άντα Αλεβιζάκη