[Advcomparch] Πρόβλημα με μεταγλώττιση του cslab_cache.cpp

Pavlos Fragkogiannis pavlara12 at hotmail.com
Fri Mar 25 20:50:57 EET 2016

Σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησης:
Εκτελώντας τις παρακάτω εντολές: >cd advcomparch-2015-16-ex1-helpcode/pintool>PIN_ROOT=~/Downloads/pin-2.14-71313-gcc.4.4.7-linux make objintel64/cslab_cache.so
δηλαδή έχοντας αλλάξει το path στο δικό μου όπου έχω κάνει extract τα αρχεία του pin, παίρνω την απάντηση: >make: *** No rule to make target `objintel64/cslab_cache.so'. Stop.
ενώ βρίσκομαι στο directory όπου αν κάνω ls παίρνω >cache.h cslab_cache.cpp Makefile obj-intel64
δηλαδή υπάρχει το Makefile. Δοκίμασα να αλλάξω και το path εντός του κώδικα του Makefile (μιας και εκεί υπάρχει το χαρακτηριστικό /path/to/) και να βάλω το ίδιο με αυτό της παραπάνω εντολής αλλά τίποτα. Τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ.
Φραγκογιάννης Παύλος