[Advcomparch] Παράμετροι πειραματικής αξιολόγησης

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Mar 24 12:32:27 EET 2016

Καλημέρα,

όσον αφορά τα χαρακτηριστικά της cache, νομίζω ότι μια προσεκτική ματά
στον κώδικα δίνει την απάντηση. Το functionality της cache
περιγράφεται στο cache.h. Αν θέλεις να τα ορίζεις σαν παραμέτρους, θα
πρέπει να κάνεις αλλαγές και στο cslab_cache.cpp.

Αντίστοιχα, για το που θα κάνετε την καταγραφή των στατιστικών κάθε
10Μ εντολών θα πρέπει να βρείτε που το εργαλείο μετρά εντολές κτλ.