[Advcomparch] Ερώτηση για το Pin

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Sun Mar 20 17:35:00 EET 2016

Καλησπέρα,

Δεν νομίζω να αντιμετωπίσετε πρόβλημα σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το
-injection child αντί της απενεργοποίησης του yama module. Μπορείτε για
επιβεβαίωση να κάνετε κάποια λίγα τρεξίματα και με τις δύο επιλογές ώστε
να συγκρίνετε τα αποτελέσματα (αν και το θεωρώ αρκετά απίθανο να δείτε
διαφορές δεδομένου ότι δεν επηρεάζεται το instrumentation/analysis κομμάτι
του pin αλλά μόνο ο τρόπος με τον οποίο γίνεται attach το pin στο
εκτελέσιμο που κάνει instrument).

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης