[Advcomparch] Σχετικά με Άσκηση 4

Stamatis Katsaounis katsaouniss at gmail.com
Fri Jul 1 12:34:05 EEST 2016

Καλησπέρα και καλό μήνα,

Θα ήθελα να ζητήσω κάποιες διευκρινίσεις για την άσκηση:

   - Αρχικά, παρατήρησα πως ανέβηκε και η τελευταία διάλεξη του μαθήματος
   στις βιντεοσκοπημένες. Αν και δεν την έχω παρακολουθήσει ακόμα, φαντάζομαι
   πως αναφέρει ό,τι είναι απαραίτητο για την άσκηση.
   - Παρόλα αυτά επειδή δεν ήμουν στη σχετική διάλεξη μπορείτε να μου πείτε
   τι ακριβώς σημαίνει η συντομογραφία TS?
   - Τέλος, είμαι επί πτυχίω και το τελευταίο μάθημα που δίνω είναι 06/07.
   Αυτό σημαίνει πως θα έχω 4-5 μέρες για την άσκηση. Φαντάζομαι υπάρχουν και
   άλλοι συνάδελφοι που έχουν το ίδιο ζήτημα. Θα μπορούσε να δοθεί κάποια
   παράταση στην λήξη προθεσμίας έστω και με μείωση του βαθμού ανάλογη της
   καθυστέρησης παράδοσης από την υπάρχουσα 10/7;

Με εκτίμηση,

*Κατσαούνης Σταμάτης*
Greek Research and Technology Network (GRNET S.A.)