[Advcomparch] Πρόβλημα με το sniper

Dimitris Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 25 15:27:39 EEST 2016

Καλησπέρα Χρυσούλα,

Αν κρίνω από το μήνυμα σφάλματος που αναφέρεις φαίνεται να μην έχει
γίνει σωστά η μεταγλώττιση της βιβλιοθήκης hooks (το σύμβολο
__parsec_bench_begin το οποίο δεν μπορεί να βρεί ο linker θα έπρεπε να
ορίζεται εκεί).
Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει προς το παρόν να κάνω reproduce το πρόβλημα
ώστε να βρώ ακριβώς τι φταίει οπότε θα σου πρότεινα να ακολουθήσεις τα
εξής βήματα:

1. Χρησιμοποίησε το εργαλείο nm για να δείς αν όντως δεν υπάρχει το
σύμβολο __parsec_bench_begin στο αρχείο
/path/to/parsec-3.0/pkgs/libs/hooks/inst/amd64-linux.gcc-serial/lib/libhooks.so
(εδώ βάζεις το path το οποίο κάνεις export ως LD_LIBRARY_PATH):
$ nm
/path/to/parsec-3.0/pkgs/libs/hooks/inst/amd64-linux.gcc-serial/lib/libhooks.so
θα πρέπει στην έξοδο να υπάρχει μία γραμμή όμοια με την παρακάτω:
0000000000000b30 T __parsec_bench_begin

2. Αν υπάρχει η παραπάνω γραμμή στην έξοδο της εντολής nm τότε υπάρχει
περίπτωση να έχεις κάνει κάτι λάθος στο export LD_LIBRARY_PATH=...
Μπορείς να δείς σε ποιό αρχείο ψάχνει ο linker τα αντίστοιχα σύμβολα
όταν εκτελεί το εκτελέσιμο blackscholes με την εντολή ldd:
$ ldd ./executables/blackscholes
libhooks.so.0 =>
/path/to/parsec-3.0/pkgs/libs/hooks/inst/amd64-linux.gcc-serial/lib/libhooks.so.0
(0x00007ff79b47a000)

3. Αν δεν υπάρχει η γραμμή με το σύμβολο __parsec_bench_begin στην έξοδο
της εντολής nm τότε κάτι δεν έχει πάει καλά με την μεταγλώττιση της
βιβλιοθήκης των hooks.
Δοκίμασε να την μεταγλωττίσεις ξανα τρέχοντας τις παρακάτω εντολές μέσα
από τον φάκελο των parsec*:

./bin/parsecmgmt -a uninstall -c gcc-serial -p hooks
./bin/parsecmgmt -a build -c gcc-serial -p hooks

Αν κατά την μεταγλώττιση προκύψουν μηνύματα σφάλματος μπορείς να μου τα
στείλεις με email.

--
Δημήτρης