[Advcomparch] Μέγεθος εργασίας

Stamatis Katsaounis katsaouniss at gmail.com
Sun Apr 3 20:20:13 EEST 2016

Τελικά το έκανα copy paste από το google doc σε odt και μετά export σε pdf
με reduced size. Έγινε 3,1 MB αλλά χάλασε λίγο η τροποποίηση. Ευτυχώς
φάνηκε να δέχεται τα 3.1 MB. Το αναφέρω σε περίπτωση που έχει και κάποιος
άλλος πρόβλημα.

Problem solved.

*Κατσαούνης Σταμάτης*
Greek Research and Technology Network (GRNET S.A.)