[Advcomparch] Απορία για τη μελέτη μεταβολής μετρικών απόδοσης στο χρόνο

Arsinoe Pnevmatikou arsinoepne at hotmail.com
Fri Apr 1 19:49:22 EEST 2016

Καλησπέρα,
έχω την ίδια απορία με το Μανώλη και αυτή προκύπτει απ' το ερώτημα της άσκησης:
"Κατά πόσο τα αποτελέσματα που πήρατε στο ερώτημα 7.1 για την ίδια παραμετροποίηση της ιεραρχίας μνήμης,
ανταποκρίνονται στην εκτέλεση των πρώτων 10Μ ή των πρώτων 100Μ εντολών;"

Δηλαδή,
 θέλουμε τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα μέχρι εκείνη τη στιγμή
(συμπεριλαμβανομένου τις εντολές των προηγούμενων "παραθύρων")
ή τα αποτελέσματα των τελευταίων 10Μ εντολών;