[Advcomparch] Λάθος εκφώνησης

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sun May 31 17:27:05 EEST 2015

Καλησπέρα,

δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Όπως σωστά
παρατηρείς στο 6.2 ζητούμε να χρησιμοποιήσετε τον n-bit predictor που
έχετε επιλέξει στο 4.1(ii) εννοώντας προφανώς το 6.1(ii).

Θέλουμε δηλαδή να χρησιμοποιήσετε τον n-bit predictor που θεωρείτε ότι
αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για hardware overhead 32Κ. Δε θέλουμε να
χρησιμοποιήσετε ούτε 3, ούτε 7 αλλά ENA n-bit predictor.

K.