[Advcomparch] Πρόβλημα με τους branch predictors

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue May 26 17:24:23 EEST 2015

Καλησπέρα,

δε ξέρω αν αντιμετωπίζεις ακόμα το ίδιο πρόβλημα. Το ότι το error
message γίνεται trigger από αρχείο που δεν έχεις πειράξει δε λέει
κάτι. Το πιο πιθανό είναι ότι ο predictor που έχεις φτιάξει έχει σαν
αποτέλεσμα ο επεξεργαστής να ζητάει κάποια στιγμή κάποια "λάθος"
διεύθυνση και για αυτό παίρνεις αυτό το μήνυμα.

Κ.