[Advcomparch] Make του sniper για τον καινούργιο αρχείο branch_predictor.cc

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 14 00:54:30 EEST 2015

Καλησπέρα,

> Καλησπέρα σας,    έχω αντικαταστήσει το αρχείο branch_predictor.cc με το
> νέο, έχω προσθέσει το κατάλληλο header file που δίνεται και κάνω κανονικά
> make στον φάκελο του sniper. Όταν όμως τρέχω την εντολή run-sniper μου
> βγάζει το ακόλουθο μήνυμα κατά την εκτέλεση: [branch_predictor.cc : 52]
> *ERROR* Invalid branch predictor type  Παρατήρησα ότι αυτό θα έπρεπε να
> βγάζει με το παλιό αρχείο.

Από το μήνυμα σφάλματος φαίνεται ότι δεν έχει γίνει σωστά η μεταγλώττιση
(make) του sniper με το καινούριο branch_predictor.cc και χρησιμοποιείται
η παλιά έκδοσή του. Όταν έτρεξες make στον φάκελο του sniper σου τύπωσε
τίποτα;

Το πιο πιθανό σενάριο είναι το εξής:
Εάν έκανες
$ mv helpcode/branch_predictor.cc
sniper/common/performance_model/branch_predictor.cc
τότε το νέο 'sniper/common/performance_model/branch_predictor.cc' θα έχει
κρατήσει ως ημερομηνία τροποποίησης (ημερομηνία στην οποία τροποποιήθηκε
τελευταία φορά το αρχείο) την ημερομηνία του helpcode/branch_predictor.cc
η οποία είναι 9 Ιουλίου του 2014. Η make συγκρίνει την ημερομηνία
τροποποίησης του branch_predictor.cc αρχείου με το αντίστοιχο
branch_predictor.o και βλέπει ότι δεν χρειάζεται εκ νέου μεταγλώττιση.
Έτσι κρατάει την παλιά έκδοσή του.

Σε αυτήν την περίπτωση η λύση είναι να κάνεις απλά ένα
$ touch sniper/common/performance_model/branch_predictor.cc
ώστε να ανανεωθει η ημερομηνία τροποποίησης, και να ξανατρέξεις make όπως
πριν.

Αντίθετα αν είχες κάνει
$ cp helpcode/branch_predictor.cc
sniper/common/performance_model/branch_predictor.cc
δε θα αντιμετώπιζες το παραπάνω πρόβλημα.

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης