[Advcomparch] ~okeanos project

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Mar 30 15:34:18 EEST 2015

Καλησπέρα,

όπως πολύ σωστά μου αναφέρθηκε και από συνάδελφο σας, για όσους έχουν
δηλώσει διαφορετικά emails, υπάρχει και η δυνατότητα απλά αλλαγής του
μέσω του interface της λίστας. Παραθέτω το email του συναδέλφου:

Καλησπέρα, μάλλον είναι ανούσια η ερώτηση μου, αλλά υποθέτω ότι και η
απλή αλλαγή της διεύθυνσης mail που έχουμε δώσει στη λίστα από άλλο
mail στο mail που έχουμε στον ~okeanos αρκεί έτσι; (Εγώ για παράδειγμα
έχω στον ~okeanos το *******@hotmail.com και είχα γραφτεί στη λίστα με
το *******@outlook.com και απλά μπήκα στις ρυθμίσεις της λίστας και
άλλαξα το mail, χωρίς να το διαγράψω δηλαδή ή κάτι παρόμοιο.)

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr