[Advcomparch] Deadlock

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Sun Jul 19 18:51:14 EEST 2015

Kαλησπέρα,

Στην άσκηση χρησιμοποιείτε ένα μόνο lock οπότε δεν είναι δυνατή η εμφάνιση
deadlock (deadlock προκύπτει όταν δύο threads προσπαθούν να κάνουν acquire
δύο ή περισσότερα locks με αντίθετη σειρά, π.χ. το thread0 έχει πάρει το
lock0 και προσπαθεί να πάρει και το lock1, ενώ το thread1 έχει πάρει το
lock1 και προσπαθεί να πάρει το lock0).

Άρα το πρόβλημά σας δεν έχει να κάνει με κάποιο deadlock. Η προσομοίωση
που εκτελείται τρέχει μόνη της στο σύστημα ή παράλληλα με άλλες; Δοκιμάστε
να την εκτελέσετε μόνη της. Το πρόβλημα εμφανίζεται με συγκεκριμένες
παραμέτρους εισόδου (π.χ. μόνο για 16 threads και granularity 1000) ή και
για διαφορετικές;

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης