[Advcomparch] Απορία επί του Tomasulo / Double Load στο ίδιο block

Εμμανουήλ Βλατάκης-Γκαραγκού Εμμανουήλ Βλατάκης-Γκαραγκού
Tue Jul 7 17:37:31 EEST 2015

> Ειδικότερα με απασχολεί η superscalar περίπτωση και η pipeline διαχείριση
> των Load & Stores
>
> *SCENARIO*
>
> Ας πούμε ότι είμαστε σε απλή non-superscalar αρχιτεκτονική και θέλουμε να
> εκτελέσουμε τις ακόλουθες δύο εντολές με αλγόριθμο Tomasulo:
>
> ld r1, 0 (address)
> ld r2, 1 (address)
> Ας υποθέσουμε ότι:
> 1) το cache block χωραει από [address+0]...[address+7]
> 2) το block δεν βρίσκεται στην cache, συνεπώς έχουμε miss.
> 5) Hit time = 2, Miss time = 5
>
> A)
> [...]

+) Επίσης ένα πάλι παράδοξο σενάριο είναι να έχουμε:

ld/st r1, 0 ( address )
ld/st r2, 0 ( address' )

1) να βρίσκεται το block της address στην cache
2) το block της address και της address' στην cache συμπίπτουν
Από απορία τι συμβαίνει δεδομένου ότι το hit time στο πρώτο είναι 2 ή 3 και
το miss time στο r2 είναι 5.
Καθώς μεταφέρεται κάτι από τον επεξεργαστή στην cache ταυτόχρονα
μεταφέρεται και από την μνήμη στην cache?
Πάλι το consistency μου φαίνεται περίεργο.