[Advcomparch] Plot σε άλλη κλιμακα σε χ άξονα

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Thu Apr 23 09:04:32 EEST 2015

Καλημέρα,

Για να βάλεις labels ανά δέκα π.χ. σημεία αλλάζεις την
ax1.xaxis.set_ticks(np.arange(0, len(x_Axis), 1))
σε
ax1.xaxis.set_ticks(np.arange(0, len(x_Axis), 10))

Αν θέλεις να αλλάξεις την κλίμακα του άξονα (να την κάνεις π.χ.
λογαριθμική) μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μέθοδο set_xscale():
http://matplotlib.org/api/axes_api.html?highlight=set_xscale#matplotlib.axes.Axes.set_xscale

Παράδειγμα:
ax1.set_xscale('log', basex=10)

Γενικά για τέτοιου είδους απορίες μπορείτε να αναφέρεστε και στην
ιστοσελίδα της βιβλιοθήκης matplotlib της python η οποία χρησιμοποιείται
στο script που σας δίνουμε και είναι μία πολύ χρήσιμη βιβλιοθήκη για τη
γραφική απεικόνιση δεδομένων:

http://matplotlib.org/

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης