[Advcomparch] INPUT SIZE και ενημέρωση του script

Dimitris Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 20 12:58:04 EEST 2015

Καλησπέρα,

Με βάση το μήνυμα σφάλματος που σου εμφανίζει θα έλεγα ότι έχει να κάνει
με το ότι ο δίσκος του VM σου είναι γεμάτος. Για δοκίμασε να δώσεις την
εντολή:

$> df -h /

στη γραμμή εντολών για να δείς πόσος χώρος είναι ελεύθερος στον δίσκο.
Αν το πρόβλημα έχει όντως να κάνει με έλλειψη χώρου τότε δοκίμασε να
σβήσεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι αλλιώς ξαναστείλε στη λίστα για να
εντοπίσουμε την αιτία του προβλήματος.

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης