[Advcomparch] Διευκρίνηση σχετικά με το ερώτημα 4.2 της 1ης άσκησης

Dimitris Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Thu Apr 16 16:22:34 EEST 2015

Καλησπέρα,

Μία διευκρίνηση που αφορά το ερώτημα 4.2 της εκφώνησης της άσκησης και
προέκυψε μετά από το email του συναδέλφου:

- για να αποθηκεύσετε σωστά τα στατιστικά ανά 10Μ εντολές όπως ζητείται
από την άσκηση θα πρέπει να έχετε εκτελέσει τις προσομοιώσεις _*χωρίς*_
την χρήση της επιλογής --viz όπως δηλαδή γίνεται στο run_l1.sh script
που σας παρέχουμε. Ο λόγος είναι ότι με ενεργοποιημένο το --viz το
sniper κρατάει στατιστικά ανά τακτά χρονικά διαστήματα (τα στατιστικά
που αναφέρονται με periodic-xxx στο email του συναδέλφου) και αγνοεί το
-s periodicins:10000000 που του περνάμε για την ανάγκη της άσκησης.

Καλή συνέχεια,
Δ.