[Advcomparch] Δύο ερωτήσεις για την 1η άσκηση

Orfeas Litos orfeas.litos at hotmail.com
Sat Apr 4 18:55:09 EEST 2015

Καλησπέρα,

1.
Ξεκίνησα να τρέχω τα benchmarks με τη βοήθεια ενός script που εκτελεί κάθε είδος από τα ζητούμενα benchmarks (parsec-blackscholes, parsec-canneal κλπ) με όλα τα ζητούμενα l1-cache configurations με χρήση δύο φωλιασμένων for. Το εξωτερικό for περιέχει τα ονόματα όλων των είδων benchmark, ενώ το εσωτερικό τα configurations. Ολοκληρώθηκαν όλα τα benchmarks τύπου parsec-blackscholes και parsec-canneal, αλλά το πρώτο parsec-dedup ξεκίνησε να εκτελείται και έχει κολλήσει εδώ και πολλή ώρα, με τελευταία μηνύματα τα εξής:

[SNIPER] Running post-ROI region in FAST_FORWARD mode
PARSEC Benchmark Suite Version 2.1
[HOOKS] PARSEC Hooks Version 1.2

Συγκρίνοντας με το προηγούμενο output, υποθέτω ότι αυτή δεν είναι στιγμή που υπό κανονικές συνθήκες θα κολλούσε. Πού μπορεί να βρίσκεται το λάθος;

2.
Διαβάζοντας τα ζητούμενα στο 4.1.2 (L2 cache) συμπεραίνω ότι τα τρία benchmarks στο δεύτερο bullet με cache_block_size = 64 έχουν ήδη πραγματοποιηθεί στο πρώτο bullet, αφού η εκφώνηση υπονοεί ότι το cache_block_size του πρώτου bullet πρέπει να είναι αυτό που δηλώνεται στο Παράρτημα Α, δηλαδή 64 και οι συνδυασμοί (512, 8), (1024, 8) και (2048, 8) του δεύτερου bullet βρίσκονται ήδη στο πρώτο bullet. Υπάρχει κάποιο λάθος στο συλλογισμό μου; Ρωτάω γιατί μου φαίνεται περίεργο να ζητούνται τα ίδια benchmarks δύο φορές.

Ευχαριστώ πολύ,
Ορφέας