[Advcomparch] Απορίες

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Sep 8 14:27:58 EEST 2014

Καλημέρα,

> Στο Θέμα 4ο, Σεπτέμβριος 2012
> http://cslab.ece.ntua.gr/courses/advcomparch/2012/files/exams/adv_ca-Sep2012.pdf
> όταν κάνει flush μία CPU, στέλνει τα δεδομένα πάντα και στην κύρια μνήμη?

όπως έχουμε συζητήσει και στο μάθημα είναι θέμα υλοποίησης. Γενικά
όταν στο MSI/MESI κάνουμε flush, θεωρούμε ότι ενημερώνεται και η κύρια
μνήμη. Διαφορετικά, θα χρειαζόταν να κάνεις WΒ και τα S blocks.

> Στο Θέμα 4ο, ερώτημα i) Ιούλιος 2012
> http://cslab.ece.ntua.gr/courses/advcomparch/2012/files/exams/adv_ca-Jul2012.pdf
> Στον πίνακα, (σελ. 8) στην 4η γραμμή από το τέλος γράφει
> coh.miss/conf.miss
> Δεν καταλαβαίνω γιατί έχω και coherence miss. Αφού έχει φύγει απο την cache
> το block και έχω conflict.

Γιατί και conflict να μην είχες, πάλι θα είχες coherence miss για αυτή
την εγγραφή λόγω της ανάγνωσης του s[0].y από τον P0.

Κ.

--
Dr. Konstantinos Nikas
Computing Systems Laboratory