[Advcomparch] Ερώτηση σχετικά με την ύλη του διαγωνίσματος

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Sep 4 19:45:54 EEST 2014

Καλησπέρα,

τα cache optimizations που κάναμε παλιότερα ήταν ίδια με αυτά που
έχετε διδαχθεί στο μάθημα της Αρχιτεκτονικής. Πλέον, διδάσκουμε
coherence/consistency, αλλά προφανώς τα προηγούμενα θεωρούνται γνωστά
(οργάνωση μνημών, πολιτικές αντικατάστασης, misses κτλ).

Νομίζω ότι αυτό φαίνεται και από το 4ο θέμα του Ιουλίου 2013.