[Advcomparch] (no subject)

Κώστας Μητρόπουλος mitros123 at hotmail.com
Sun Jun 15 15:29:00 EEST 2014

Χαίρετε, και καλησπέρα.

Πιθανόν να γίνεται ενοχλητικό, παρ'όλα αυτά νομίζω είναι μικρό το κακό
να το ζητήσω.
Μπορείτε να παρατείνετε την προθεσμία της άσκησης για μερικές ώρες
τουλάχιστον (όπως ειπώθηκε και από τον D Z);
Δε θα σας επηρεάσει μάλλον (εκτός αν αρχίσετε να διορθώνετε στις 00:00),
αντιθέτως εμάς θα μας διευκολύνει ώστε να κάνουμε ένα τελευταίο
polishing. Νομίζω πως θα βοηθήσει αρκετούς από εμάς, για να γίνει η
αναφορά πιο "αναγνώσιμη".

Δεδομένου πως δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανώτερης βίας να μην πάρει η
άσκηση αυτή τη μικρή παράταση, θεωρώ πως δεν υπάρχει και λόγος να μη μας
δώσετε αυτή τη μικρή διευκόλυνση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Μητρόπουλος Κώστας

Στις 15/06/2014 01:46 μμ, ο/η Nectarios Koziris έγραψε: