[Advcomparch] Ζητούμενο miss rate

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sat Jun 14 11:08:20 EEST 2014

Καλημέρα,

στο μάθημα αναφέρθηκα στο MPKI (misses per thousand instructions) μετά
από ερώτηση σε σχέση με την περσινή λύση.

Από εκεί και πέρα, όπως εξήγησα και αναλυτικά στο μάθημα, δεν υπάρχουν
συγκεκριμένες απαιτήσεις ως προς τις γραφικές και τα μεγέθη που θα
παρουσιάσετε. Τρέχετε κάποια πειράματα, παρατηρείτε κάποια φαινόμενα
και καλείστε να τα παρουσιάσετε και να τα εξηγήσετε. Ο τρόπος με τον
οποίο θα πείτε την ιστορία (μεγέθη που θα παρουσιάσετε, γραφικές,
εξηγήσεις κτλ) είναι καθαρά δικό σας θέμα.

Κ.

ΥΓ: Γενικά δεν νομίζω ότι έχει νόημα (δεν το έχω συναντήσει ποτέ) σα
μέγεθος ο μέσος όρος του miss rate της instruction και της data cache.