[Advcomparch] Διευκρίνηση για ερώτημα 4.2

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Jun 5 12:25:27 EEST 2014

Καλημέρα,

όπως εξηγούμε στο 3.2 :

"Στην άσκηση αυτή θα χρησιμοποιήσουμε τα parsec benchmarks με μέγεθος
εισόδου small. Προκειμένου να αποκτήσετε τα απαραίτητα στατιστικά, θα
πρέπει να ορίσετε στην προσομοίωση να τα αποθηκεύει κάθε 10Μ εντολές."

Δηλαδή για το 4.1 χρησιμοποιείτε τα στατιστικά που προκύπτουν από την
εκτέλεση ολόκληρου του benchmark, ενώ στο 4.2 θα πρέπει να δείτε πως
μεταβάλλεται η κάθε μετρική χρησιμοποιώντας τα στατιστικά που έχετε
συλλέξει κάθε 10Μ εντολές.

Για την εκτέλεση του advcomparch_dumpstats.py:

-h : help
-l : Σας δείχνει τα σημεία για τα οποία έχετε αποθηκεύσει στατιστικά
--statsWindow : Ορίζετε το διάστημα (πχ. κάθε 100Μ εντολές) για το
οποίο θα σας τυπώνει τα αντίστοιχα στατιστικά.

K.