[Advcomparch] Απορία

Elgo Kostas kostakiskakos at hotmail.com
Thu Apr 3 21:44:45 EEST 2014

Καλησπέρα! Θα ήθελα ρωτήσω κι εγώ κάτι!
1) Στον tomasulo όταν έχω λάθος πρόβλεψη για μια εντολή διακλάδωσης ακολουθούν κάποιες εντολές μέχρι να γίνει γνωστό το αποτέλεσμα της διακλάδωσης οι οποίες στη συνέχεια γίνονται flush. Έστω ότι στις εντολές αυτές υπάρχει μια load ή store. H κατάσταση στην cache επηρεάζεται μόνο αν προλάβει να ολοκληρωθεί το στάδιο EX της εντολής load/store; Τι γίνεται με την cache αν το EX "κοπεί" στη μέση;
2) Βλέπω στα θέματα αλλού αγνοούμε τα 2 τελευταία bits του PC για τη δεικτοδότηση των predictors και αλλού όχι. Τι από τα δύο είναι σωστό;
Ευχαριστώ